Výkřiky z Cannes III

24. června 2011 v 7:58 | Tomy Spilotro |  Marketing a média
Včerejšek opět nepřinesl v Cannes pro české, ani slovenské agentury žádné překvapení či úspěch. Vyhlašovala se jedna z posledních kategorií ve které mohli naše agentury zabodovat. Jednalo se o kategorii Film, do které přihlásili Češi nejméně prací. Na shortlist se však žádná z přihlášených nedostala. Zbývá teď už poslední kategorie - Titanium & Integrated - ve které můžou čeští soutěžící uspět. Do této kategorie byla přihlášena i reklamní kampaň pro T-mobile s Chuckem Norrisem. Této kampani fandím a budeme doufat, že dosáhne při nejmenším na shortlist. Organizátoři ho zveřejní již za hodinu (24.6.2011 v 9:00). Jistě všichni reklamu dobře znáte, ale přeci jen přikládám video pro ty, kteří měli o vánocích na práci něco lepšího, než koukat na reklamy.

Čtěte také:
Výkřiky z Cannes
Výkřiky z Cannes II


AKTUALIZACE 24.6. 2011 10:00
Ranní zveřejnění shortlistu v kategorii Titanium & Integrated už nijak konečné výsledky pro české agentury nezmění. Na nejkratší shortlist v soutěži (32 prací oproti například 299 projektech v kategorii Film) se reklama s Chuckem Norrisem nedostala. Výsledky jsou tedy konečné: Šest nominací v hlavních kategoriích a zlatý a bronzový mladý lev v juniorské kategorii. O všechny nominace v hlavní soutěži se tedy postarala jen jediná agentura Young & Rubicam a není tedy jasné, jestli se dá mluvit o českém úspěchu, když ostatní přihlášené agentury nedosáhli ani na shortlist. Tak uvidíme co nám přinesou další léta. Odborníci věří, že kreativita se do Česka dostaví do pěti let. Odpovídalo by to i mým domněnkám z minulého příspěvku. Nezbývá než čekat.

Ještě mimo Cannes pro zajímavost přikládám jedno nové slovenské virální video, které opět dokazuje, že naši slovenští bratři jsou na tom s kreativitou přeci jen o něco napřed. Tvůrci se nechali inspirovat kultovním snímkem Pulp Fiction.

A pro zvědavce jak takové virální video vzniká, připravili tvůrci i making of video.


Video vytvořila agentura Respect AAP pro zadavatele Gorila.sk. Video bodovalo i na nejprestižnější slovenské kreativní soutěži Zlatý Klínec, kde si mimo Zlatého Klínce v kategorii virální video, odnesli tvůrci ještě bronzovou cenu v kategorii TV a kinoreklama a režisér klipu Juraj Janiš odcházel s cenou ART PRIX. Uvádí to server www.tyinternety.cz

Díky za přečtení
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama