Výkřiky z Cannes

21. června 2011 v 19:26 | Tomy Spilotro |  Marketing a média
Nedávno jsem upozorňoval na blížící se největší reklamní festival v Cannes. Dnes přináším první moje postřehy. Zatímco po prvním dnu na Cannes nebylo v souvislosti s Českou Republikou moc co napsat, po včerejšku a dnešku se dá mluvit o historickém či dokonce rekordním úspěchu. Pojďme si to v krátkosti shrnout.


První den žádné překvapení, bohužel pro nás, nepřinesl. Na užší výběr přihlášených děl, na tzv. shortlist, se v prvních dvou vyhlášených kategorií (Promo & Activation a Direct) nedostala žádná z českých ani slovenských agentur.
Přitom pro naše poměry se počítá za hezký úspěch i samotné umístění se na shortlistu.

Další dny však přinesly už daleko překvapivější, co víc, rekordnější úspěch. Zatímco minulý rok se na shortlist dostala jen jedna česká práce ze všech přihlášených, letos se jich tam po druhém, respektive ve třetím dnu objevilo hned šest.
O největší úspěch se tak postarala agentura Young & Rubicam a to převážně s projekty pro Museum of Communism. Necháme se překvapit, jestli se v některých z kategorií umístí agentura na jednom z prvních třech místech.

O další skvělý, něco málo přes hodinu aktuální, výsledek se postarali čerstvé absolventky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně Kateřina Huňová a Hana Kundrátová. Ty získali ocenění v soutěži pro mladé kreativce do 28let Young Lions, konkrétně v kategorii Media. Oceněním se můžou chlubit hned nejvyšším, tedy zlatým "mladým lvem". Úspěchu dosáhli po 24 hodinové práci na charitativní kampani pro The International Exchange. Včera v šest hodin večer dostali ještě nic netušící čerstvé vítězky zadání a čekal je tak celý jeden den nepřetržitého přemýšlení a vymýšlení v tzv. Young Lions zóně, kde jsou zakázány mobilní telefony a je zde velice omezený přístup k internetu.

Tento úspěch mě osobně velice těší a už se těším až namísto příspěvků o nedostatečné české kreativitě, budu psát
o dalších úspěšných počinech nových nadějí českého marketingu.


Díky za přečtení
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama